Jak nakupovat

Doprava a vrácení zboží
Vzhledem k tomu, že naše položky jsou zakoupeny přes internet, nemohou být předem vyzkoušeny a zakoupeny jsou neviditelné, vytvořili jsme pro účely služeb zákazníkům následující zásady vrácení a výměny. Samozřejmě, doufáme, že jste s výběrem spokojeni. Pokud z jakéhokoliv důvodu nejste s výběrem spokojeni, jsou naše návratové a výměnné zásady následující:
Pro návrat:
Položky mohou být vráceny k vrácení nebo výměně se sedmi dny od data nákupu. Ale důvod návratu, který jste způsobili (např. Velikost, barva, kterou si zvolíte), nemůže být přijata. Vrácení může být vráceno zpět do 7 dnů od přijetí, všechny vrácené položky nesmí být nikdy použity a v novém stavu. Všechny vrácené balíky musí být pojištěny. Pokud jde o vrácení správných položek za vrácení peněz: všechny vrácené položky podléhají 5% poplatku za manipulaci s bankou a poplatky za dopravu. Kupující jsou vždy zodpovědní za přepravní poplatky. Sepcial okolnosti mohou vyžadovat partnerství s firemními partnery. Další informace získáte od zákaznického servisu.
Výměny:
Přijímáme pouze výměny nových a nikdy nepoužívaných položek se všemi doplňky a balením. Po odeslání zboží zašlete zpět do 7 dnů od obdržení. Všechny vrácené balíčky musí být pojištěny, výměny budou odeslány do 5-7 dnů po obdržení vrácení. Kupující jsou vždy zodpovědní za přepravní poplatky.
Důležité upozornění:
1. Přestože poskytujeme 100% politiku bezproblémové návratnosti, vzhledem k časové i finanční náročnosti, jistě oceníme, pokud si můžete před odesláním své objednávky vyjádřit všechny vaše otázky a obavy.
2. Obraťte se nejdříve na naši oddělení služeb zákazníkům a obraťte se na adresu.
3. Nebudeme zodpovědní za ztrátu, pokud se vrácený balíček při přepravě ztratí, musí být zachován původní doklad o poště, který požaduje náhradu.
zpět